پنجره دوجداره در بندرعباس یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان برای عایق بندی گرما و رطوبت است. آب و هوای بندرعباس بصورت گرم و مرطوب است و موجبات نیاز به عایق بندی ساختمان با پنجره دوجداره را افزایش می دهد.

بندرعباس بدلیل موقعیت جغرافیایی خود، تقریبا 9 ماه از سال را در هوای تابستانی به سر می برد. بنابراین جلوگیری از ورود هوای گرم و خروج هوای خنک از ساختمان در الویت است.

پروژه upvc بندرعباس

شما می توانید برای خرید پنجره دوجداره برای بندرعباس از دو راه اقدام کنید. خرید درب و پنجره upvc از تهران و یا از نمایندگی پنجره وین تک، ویستابست و هافمن در بندرعباس، اما نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

هنگام سفارش درب و پنجره upvc از تهران به این نکته توجه کنید که آیا هزینه حمل و نقل پنجره و شیشه از تهران به صرفه خواهد بود. در صورتی که تعداد درب و پنجره ساختمان شما زیاد نیست بهتر است از شهر محل پروژه خود خرید را انجام دهید.
برای این که قیمت پنجره دوجداره در همدان را بطور تقریبی بدانید بر روی محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره همدان

درب و پنجره عموما بصورت آلومینیوم و Upvc به بازار عرضه می شوند. پنجره آلومینیومی در بندرعباس بدلیل خورندگی در برابر رطوبت و نمک پیشنهاد نمی شود. البته در صورتی که از آلومینیوم ترمال بریک استفاده شود مناسب است.

پنجره دوجداره از سه بخش اصلی پروفیل، یراق آلات و شیشه یک یا چند جداره تشکیل شده است. برای انتخاب مناسب پنجره دوجداره در استان هرمزگان بهتر است این نکات در نظر گرفته شود.

در مورد پروفیل نکته حائز اهمیت، استفاده از گالوانیزه استاندارد در داخل پروفیل یو پی وی سی است. مطمئن شوید که در داخل پروفیل از گالوانیزه استاندارد استفاده شده است.

جدا از برند یراق آلات، که باید از برندهای معتبر و باکیفیت تهیه شود،بهتر است از لولای قابل تنظیم و رگلاژی استفاده کنید.

کیفیت شیشه دوجداره نیز بسیار مهم است. شیشه دوجداره ای باید بصورت صنعتی و با دستگاه های مکانیزه تولید شود.

قطعات پنجره دوجداره همدان

انتخاب حالت بازشوی مناسب برای منطقه بندرعباس

هنگام خرید درب و پنجره یوپی وی سی، موقعیت پروژه در شهر و همچنین آب و هوای منطقه در انتخاب حالت بازشو اهمیت ویژه ای دارد.
بین پنجره تک حالته، دوحالته و یا پنجره کشویی برای بندرعباس کدام را انتخاب کنیم؟

اگر فشار باد منطقه زیاد نیست و یا شما هنگام استفاده از پنجره آن را کاملا باز می کنید نیازی به استفاده از پنجره دوحالته در بندرعباس نیست.

اگر هم محدودیت بازشو دارید می توانید از پنجره دوجداره ریلی استفاده کنید. اما این نکته را مدنظر قرار دهید که عایق بندی پنجره ریلی از پنجره تک حالته و دوحالته کمتر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید
[کل: 0 میانگین: 0]